Klaar - Reisverslag uit Chaam, Nederland van Hennie Verheijen - WaarBenJij.nu Klaar - Reisverslag uit Chaam, Nederland van Hennie Verheijen - WaarBenJij.nu

Klaar

Door: hennie17

Blijf op de hoogte en volg Hennie

20 November 2010 | Nederland, Chaam

Nou het is bijna zover! Aanstaande dinsdag ga ik vertrekken. Afgelopen week nog veel gedaan. Afscheid genomen van mijn collega´s bij HetPunt (Aramis Allee Wonen) in Roosendaal.
Mijn verjaardag gevierd in de Staarten met familie en vrienden en vandaag (za) mijn huis nog op de valreep verhuurd aan Tjechen( blijf buitenlandgericht!).
Mijn Volvo Amazon in de garage gezet bij mijn andere spullen. En de laatste spulletjes in mij koffer gedaan.

Het is bijna niet voor te stellen dat ik over een paar dagen aan het strand van Ipanama in Rio de Janeiro zit.
Waar ik wel een beetje tegenop zie omdat ik niet zo goed tegen warmte kan. Maar ja wil ik dit gedeelte van Zuid Amerika in volle glorie zien dan moet ik daar toch doorheen. En gewoon (nog) minder doen.

IK ga nu nog even bij Quinie Ajax_Feijenoord kijken en daarna wordt het Zuid Amerikaans voetbal wat ik ga volgen.

Tot over een paar dagen..

Hennie

  • 20 November 2010 - 19:02

    Vic:

    Nou Hennie, de link naar je website werkt. Lees dat je je huis op de valreep hebt verhuurd. Heb je ook iemand geregeld die de boel in de gaten houdt ? Niet dat je straks weer een electriciteitsrekening van duizenden euro's mag afrekenen.
    Veel succes alvast met de laatste voorbereidingen en een goede reis gewenst. Pas goed op jezelf. Gr, Vic

  • 22 November 2010 - 08:55

    Simone:

    hey hannie,

    ik hoop dat je het heel erg goed zult hebben op je reis. Ik mis je toch wel heel er hier bij Het Punt. Tegen wie moet ik nu aan zeuren???? ik zal je reis zeker volgen. veel plezier en gedraag je!!!! lieve groetjes

  • 24 November 2010 - 11:44

    Vic:

    Hé Hennie,

    Al gearriveerd daar ? Ben benieuwd. Wordt vast een mooi avontuur.
    Adios, Vic

  • 26 November 2010 - 20:18

    Quirien:

    Hé Henny,
    leuk om zo te overwinteren!
    Kan ik volgend jaar ook mee ?
    Veel plezier, ik zal af en toe wel je ezeltjes bezoeken. Moet van mijn dochter Amy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Chaam

Hennie

Actief sinds 05 Nov. 2010
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 60141

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2012 - 14 Maart 2012

Ibague Colombia

23 November 2010 - 26 April 2011

brazilie paraquay bolivia peru

Landen bezocht: