NOG EVEN.......................... - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Hennie Verheijen - WaarBenJij.nu NOG EVEN.......................... - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Hennie Verheijen - WaarBenJij.nu

NOG EVEN..........................

Door: hennie17

Blijf op de hoogte en volg Hennie

25 April 2011 | Brazilië, Rio de Janeiro

Ik ben vandaag naar RIO geweest.....
Maar daar was je toch al......
Ja, maar naar de (animatie)film Rio!
Die moet je zien! Grappig, goede booschap en geweeeeldig mooi, nog meer als je in Rio bent.

Vanmiddag was de wedstrijd Flamengo -
Fluminense.
Het bleek de halve finale van het kampioenschap van de staat Rio de Janeiro te zijn.
Een mooie wedstrijd met veel sfeer, alhoewel het licht viel 2 keer uit.
Uiteindelijk gewonnen met strafschoppen door Flamengo.
Helaas niet In Macareno het thuisstadion van beide ploegen omdat die gereviseerd wordt voor de olympische spelen en het WK.

Vanmorgen Luik Batsenaken Luik nog via intenet gezien.. doet me denken aan de klimcapiciteiten van Jef Martens....


Verder is het vandaag gaan regenen wat de temperatuur een eind doet dalen en dat vind ik natuurlijk prima.
Een lekkere avond nu (24.00)

Morgen wil ik de de Sugerloaf nog op als het zicht goed genoeg is tenminste. als je wil zien hoe het er onbewolkt uitziet ga dan naar de film.

ik vertrek morgenavond om 23.00 dus ik heb nog wat tijd om wat te bekijken als ik wil...

Nou mensen tot snel...al zal ik de eerste dagen bezig zijn met een aantal dingen te regelen die geregeld moeten worden bvb belastingaangiften....
Hello Nederland....

Ik hoop dat het weer woensdag mee zit zodat ik dan kan fietsen..

Houdoe en bedankt (naar een bekende Chaamse winkelier)
....

  • 23 Mei 2011 - 16:49

    Mark Verheijen:

    Wanneer ga je weer op reis ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Rio de Janeiro

Hennie

Actief sinds 05 Nov. 2010
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 60136

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2012 - 14 Maart 2012

Ibague Colombia

23 November 2010 - 26 April 2011

brazilie paraquay bolivia peru

Landen bezocht: