>Santa Cruz - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Hennie Verheijen - WaarBenJij.nu >Santa Cruz - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Hennie Verheijen - WaarBenJij.nu

>Santa Cruz

Door: hennie17

Blijf op de hoogte en volg Hennie

21 April 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Vanuit Rurre ben ik naar Santa cruz gevlogen.
Eerst nog even bij Laura bijgepraat en zoveel gezweet (ik wist niet dat ik zoveel water en porien had!) dat ik wel een paar kilo afgevallen moet zijn alvorens het vliegtuigje (1 1/2 uur te laat) vertrok.
Het vliegveldje was erg simpel, maar heeft sinds een jaar een verharde landingsbaan waardoor het toerisme het hele jaar door kan gaan.
Alleen het gebouw is erg verouderd, een soort kippenhok waar je, als ze zin hebben je bagage aannemen.
Gelukkig hadden ze wel een nieuwe brandweerwagen.....
Het vliegtuig van Aerocon waar ik mee vloog was van een voor mij onbekend merk, maar daardoor wel leuk.
Het was een propellervliegtuigje en er konden ongeveer 25 mensen in.
Je moest ongeveer op je knieen naar achteren kruipen omdat je er niet in kon staan.

Ik had een tussenstop in trinidad waar ik verwachtte de aansluiting te missen maar ook dat vliegtuig was te laat. ales past zichzelf aan....
Gelukkig hadden we een propellervliegtuig want ik heb nog nooit zoveel vogels op een vliegveld gezien.
In plaats van in de turbine te verdwijnen maken ze er daar gehakt van dus....

ok Santa Cruz dus, is de economische motor van Bolovia en totaaaal anders dan .....Bolivia...
Meer Braziliaans met een mengeling van verschillende rassen.
Zoals ook in brazilie blanken die blanker zijn dan mij....moet je voorstellen...
En voor de heren, want de vraag gaat toch gesteld worden; hier wonen de mooiste vrouwen van Zuid amerika verwacht ik.

Santa Cruz heeft behalve een goed uitgaansleven (ik ben eens een avond gaan kijken!) niet veel te bieden.
Wel ontspannen moet ik zeggen, zoals heel Bolivia trouwens.
Vlakbij zijn nog hele mooie nationale parken die nog bekend zullen gaan worden verwacht ik.
Ik heb in een heel erg simpel hostel geslapen itt in rurre waar ik airco nodig had en dus moest betalen.
het voordeel van deze hostals is dat je er makkelijk mensen ontmoet.
Backpackers zijn allemaal onstpannen en aardige mensen; jongeren tot 35 in het algemeen.
ze zien er wel een beetje raar en alternatief uit soms, maar wat is beter.......?

Ik heb er verder niet veel gedaan en na 3 dagen ging mijn vlucht naar Buenos Aires (BA) alweer).









Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Hennie

Actief sinds 05 Nov. 2010
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 60136

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2012 - 14 Maart 2012

Ibague Colombia

23 November 2010 - 26 April 2011

brazilie paraquay bolivia peru

Landen bezocht: